بررسی خوداتکایی زبان آموزان خارجی در درک مطلب: محیط های کامپیوتری و سنتی

فرشته شیرزاد؛ سامان عبادی

دوره 8، شماره 1 ، تیر 1398، ، صفحه 93-128

https://doi.org/10.22054/ilt.2019.44577.407

چکیده
  این مطالعه به بررسی تاثیر کمک ارائه شده و بازی معمایی بر خوداتکایی در درک مطلب زبان آموزان پیشرفته انگلیسی در محیط رایانه ای پرداخته است.جـامعه آماری را 50 زبان آموز پیشرفته انگلیسی از دو موسسه زبان انگلیسی در ارومیه تشکیل دادند. برای اطمینان از همگن بودن شرکت کنندگان از نظر مهارت زبان (سطح پیشرفته)، بخش خواندن آزمون مهارت دیالانگ (DIALANG) ...  بیشتر